Γενικοί όροι και προϋποθέσεις

Altamira Sp. z o. o., NIP: PL7282805869.

Πίνακας περιεχομένων

1. Γενικά

1.1 Όλες οι υπηρεσίες που παρέχονται από την Altamira προς τον πελάτη εκτελούνται αποκλειστικά βάσει των ακόλουθων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων. Τυχόν αντικρουόμενοι όροι και προϋποθέσεις αγοράς των εμπορικών πελατών απαιτούν τη ρητή γραπτή αναγνώριση του χρήστη προκειμένου να είναι έγκυροι.

1.2 Καταναλωτές κατά την έννοια των Όρων και Προϋποθέσεων είναι τα φυσικά πρόσωπα που συνάπτουν συμβάσεις με την Altamira για σκοπό που δεν μπορεί να αποδοθεί στην εμπορική ή επαγγελματική τους δραστηριότητα.

1.3 Επιχειρηματίες κατά την έννοια των Όρων και Προϋποθέσεων είναι τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα ή οι νομικά ικανές προσωπικές εταιρείες που, κατά τον χρόνο σύναψης της σύμβασης με την Altamira, ενεργούν κατά την άσκηση της εμπορικής ή ανεξάρτητης επαγγελματικής τους δραστηριότητας.

1.4 Πελάτες κατά την έννοια των παρόντων όρων και προϋποθέσεων είναι τόσο οι καταναλωτές όσο και οι επιχειρηματίες.

2. Σύναψη σύμβασης

2.1 Η παρουσίαση των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν αποτελεί νομικά δεσμευτική προσφορά, αλλά έναν μη δεσμευτικό ηλεκτρονικό κατάλογο που συνδέεται με το αίτημα προς τον πελάτη να υποβάλει προσφορά στον χρήστη.

2.2 Όταν βρείτε το προϊόν που επιθυμείτε, μπορείτε να το προσθέσετε στο καλάθι αγορών σας χωρίς καμία υποχρέωση κάνοντας κλικ στο κουμπί "ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ". Μπορείτε να δείτε το περιεχόμενο του καλαθιού αγορών ανά πάσα στιγμή χωρίς υποχρέωση κάνοντας κλικ στο κουμπί "ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ". Μπορείτε να αφαιρέσετε τα προϊόντα από το καλάθι αγορών ανά πάσα στιγμή κάνοντας κλικ στο κουμπί "X" πίσω από το προϊόν. Εάν θέλετε να αγοράσετε τα προϊόντα που βρίσκονται στο καλάθι αγορών, κάντε κλικ στο κουμπί "ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΤΩΡΑ". Στη συνέχεια, θα σας ζητηθεί να εισάγετε τα προσωπικά σας δεδομένα, να επιλέξετε τη μέθοδο πληρωμής και να επιβεβαιώσετε ότι έχετε διαβάσει τις πληροφορίες πελατών.

2.3 Κάνοντας κλικ στο κουμπί "ΣΥΝΟΨΗ" κάνετε μια δεσμευτική παραγγελία των προϊόντων που περιέχονται στο καλάθι αγορών. Πριν από την υποβολή της παραγγελίας, έχετε τη δυνατότητα να εντοπίσετε τυχόν σφάλματα εισαγωγής. Φυσικά, μπορείτε να διορθώσετε ή/και να αλλάξετε τις καταχωρήσεις σας κατά τη διαδικασία παραγγελίας ανά πάσα στιγμή κάνοντας κλικ στο κουμπί "BACK" στο πρόγραμμα περιήγησής σας. Η επιβεβαίωση της παραλαβής της παραγγελίας ακολουθεί αμέσως μετά την αποστολή της παραγγελίας και δεν αποτελεί ακόμη αποδοχή της σύμβασης. Μπορούμε να αποδεχτούμε την παραγγελία σας με την αποστολή επιβεβαίωσης παραγγελίας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή με την παράδοση των αγαθών εντός πέντε ημερών. Ωστόσο, μια δεσμευτική σύμβαση μπορεί επίσης να συναφθεί νωρίτερα, εάν ο πελάτης επιλέξει έναν άμεσο τρόπο πληρωμής και πραγματοποιήσει την πληρωμή κατά την αποστολή της παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, η σύμβαση συνάπτεται τη στιγμή που ο πελάτης ενεργοποιεί την πληρωμή και η αντίστοιχη υπηρεσία πληρωμών επιβεβαιώνει την εκτέλεση της εντολής πληρωμής σε αυτόν. Ο πελάτης δεν δεσμεύεται πλέον από την παραγγελία του εάν δεν έχει λάβει δήλωση αποδοχής με τη μορφή επιβεβαίωσης παραγγελίας ή παράδοσης αγαθών από τον χρήστη εντός 5 ημερών από την υποβολή της παραγγελίας.

3. Τιμές και αποστολή

3.1 Όλες οι αναφερόμενες τιμές περιλαμβάνουν τον εκάστοτε ισχύοντα νόμιμο φόρο επί των πωλήσεων χωρίς τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής κατά τη στιγμή της παραγγελίας.

3.2 Για τη συσκευασία και την αποστολή στην Ελλάδα, τα έξοδα αποστολής χρεώνονται ξεχωριστά. Το ποσό των εξόδων συσκευασίας και αποστολής συνοψίζεται στον πίνακα κόστους αποστολής.

3.3 Είναι απαραίτητο να δώσετε έναν αριθμό τηλεφώνου, διότι ο μεταφορέας θα κανονίσει μια ακριβή ημερομηνία με τον πελάτη πριν από την παράδοση.

3.4 Η παραγγελία σας θα παραδοθεί στην καθορισμένη τοποθεσία, αλλά παρακαλείστε να σημειώσετε ότι δεν περιλαμβάνεται η εκφόρτωση. Βεβαιωθείτε ότι υπάρχουν άτομα στο χώρο παράδοσης που είναι έτοιμα να χειριστούν βαριά και μακρύς μήκους αντικείμενα την ημέρα της παράδοσης. Η αποτυχία εκφόρτωσης ενδέχεται να καταστήσει αναγκαία την εκ νέου παράδοση των αγαθών με δικά σας έξοδα.

4. Πληρωμή

Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τις διάφορες μεθόδους πληρωμής και τις πιθανές χρεώσεις βρίσκονται στην ενότητα "Μέθοδοι πληρωμής".

5. Εγγύηση

5.1 Οι αξιώσεις εγγύησης διέπονται από τις νομοθετικές διατάξεις. Η νόμιμη περίοδος εγγύησης είναι επί του παρόντος δύο έτη.

5.2 Εάν ο πελάτης είναι επιχειρηματίας και η παραγγελθείσα υπηρεσία προορίζεται για την εμπορική του επιχείρηση, οι αξιώσεις του για ελαττώματα παραγράφονται ένα έτος μετά την παραλαβή των αγαθών.

5.3 Οι επιχειρηματίες πρέπει να επιθεωρούν τα προϊόντα που τους παρέχονται από εμάς για προφανή ελαττώματα που θα ήταν άμεσα εμφανή σε έναν μέσο πελάτη.

5.3.1 Οι επιχειρηματίες πρέπει να μας ειδοποιούν εγγράφως για τυχόν προφανή ελαττώματα που είναι εύκολα αντιληπτά σε έναν μέσο πελάτη χωρίς καθυστέρηση, το αργότερο εντός μιας εβδομάδας από την παραλαβή των αγαθών.

5.3.2 Ελαττώματα που γίνονται αντιληπτά μόνο αργότερα πρέπει να μας αναφέρονται εγγράφως από τους εργολάβους χωρίς καθυστέρηση, το αργότερο εντός μίας εβδομάδας από την τελική ανακάλυψη, και να υποβάλλεται σχετική καταγγελία.

5.3.3 Η έγκαιρη αποστολή της ειδοποίησης για το ελάττωμα είναι καθοριστική για την τήρηση της προθεσμίας. Σε περίπτωση παραβίασης της υποχρέωσης ελέγχου και αναγγελίας ελαττωμάτων, το εν λόγω προϊόν θεωρείται ότι έχει εγκριθεί ενόψει του εν λόγω ελαττώματος. Αυτό δεν ισχύει σε περίπτωση δόλιας απόκρυψης του εν λόγω ελαττώματος.

5.4 Οι ζημίες που προκαλούνται από ακατάλληλα ή μη συμβατικά μέτρα που λαμβάνει ο πελάτης κατά την εγκατάσταση, τη σύνδεση, τη λειτουργία ή την αποθήκευση δεν αποτελούν λόγο για αξίωση κατά της Altamira. Η ακαταλληλότητα και η μη συμμόρφωση με τη σύμβαση προσδιορίζονται ιδίως σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.

6. Δικαίωμα υπαναχώρησης

6.1 Εάν είστε επιχειρηματίας, δεν υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης. Οι καταναλωτές, δηλαδή τα φυσικά πρόσωπα που συνάπτουν μια δικαιοπραξία για σκοπούς που δεν μπορούν κατά κύριο λόγο να αποδοθούν ούτε στην εμπορική ούτε στην ανεξάρτητη επαγγελματική τους δραστηριότητα, έχουν νόμιμο δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

6.1.1 Καταναλωτής είναι κάθε φυσικό πρόσωπο που συνάπτει δικαιοπραξία για σκοπούς που δεν μπορούν κατά κύριο λόγο να αποδοθούν ούτε στην εμπορική ούτε στην ανεξάρτητη επαγγελματική του δραστηριότητα.

6.1.2 Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παρούσα σύμβαση εντός δεκατεσσάρων ημερών χωρίς να δώσετε καμία αιτιολογία. Η προθεσμία υπαναχώρησης είναι δεκατέσσερις ημέρες από την ημέρα κατά την οποία εσείς ή ένας τρίτος που έχετε ορίσει, ο οποίος δεν είναι ο μεταφορέας, έχει ή έχει πάρει στην κατοχή του τα εμπορεύματα. Για να ασκήσετε το δικαίωμά σας υπαναχώρησης, πρέπει.

Η διεύθυνσή μας:

Altamira Sp. z o. o.
Budowlanych 6/51 
95-040 Koluszki
Πολωνία
e-mail: info@e-altamira.gr

Μέσω σαφούς δήλωσης (π.χ. επιστολή που αποστέλλεται ταχυδρομικώς, με φαξ ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) σχετικά με την απόφασή σας να ανακαλέσετε την παρούσα σύμβαση. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συνημμένο υπόδειγμα εντύπου ανάκλησης, το οποίο δεν είναι υποχρεωτικό.

6.1.3 Για να τηρηθεί η προθεσμία υπαναχώρησης, αρκεί να αποστείλετε την κοινοποίηση της άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης.

6.2 Συνέπειες της ανάκλησης

6.2.1 Εάν ανακαλέσετε την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλες τις πληρωμές που έχουμε λάβει από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (με εξαίρεση τα πρόσθετα έξοδα που προκύπτουν από το γεγονός ότι έχετε επιλέξει έναν τύπο παράδοσης διαφορετικό από την πιο ευνοϊκή τυποποιημένη παράδοση που προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και το αργότερο εντός δεκατεσσάρων ημερών από την ημέρα κατά την οποία λάβαμε την ειδοποίηση για την ανάκληση της παρούσας σύμβασης.

6.2.2 Για την εξόφληση αυτή, χρησιμοποιούμε τα ίδια μέσα πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός εάν συμφωνηθεί ρητά διαφορετικά μαζί σας, και σε καμία περίπτωση δεν θα χρεωθείτε για την εξόφληση αυτή.

6.2.3 Μπορούμε να αρνηθούμε να σας επιστρέψουμε τα χρήματα μέχρι να λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρι να προσκομίσετε αποδείξεις ότι επιστρέψατε τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί νωρίτερα.

6.2.4 Πρέπει να μας επιστρέψετε ή να μας παραδώσετε τα αγαθά αμέσως και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός δεκατεσσάρων ημερών από την ημέρα κατά την οποία θα μας ειδοποιήσετε για την ανάκληση της παρούσας σύμβασης.

6.2.5 Η προθεσμία τηρείται εάν στείλετε τα αγαθά πριν από την προθεσμία των δεκατεσσάρων ημερών.

6.2.6 Εσείς επιβαρύνεστε με τα άμεσα έξοδα επιστροφής των αγαθών. Οφείλετε να πληρώσετε για τυχόν απώλεια της αξίας των αγαθών μόνο εάν αυτή η απώλεια της αξίας οφείλεται σε χειρισμό των αγαθών που δεν είναι απαραίτητος για τον έλεγχο της κατάστασης, των ιδιοτήτων και της λειτουργίας των αγαθών, οπότε και μας γνωστοποιείτε την ακύρωση της παρούσας σύμβασης για την επιστροφή ή την παράδοση των αγαθών.

6.3 Αποκλεισμός ή πρόωρη λήξη του δικαιώματος υπαναχώρησης:

6.3.1 Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για συμβάσεις προμήθειας αγαθών που δεν είναι προκατασκευασμένα και για την κατασκευή των οποίων η ατομική επιλογή ή ο καθορισμός από τον καταναλωτή είναι καθοριστικός ή τα οποία είναι σαφώς προσαρμοσμένα στις προσωπικές ανάγκες του καταναλωτή. 

6.4 Τέλος της πολιτικής ακύρωσης

Γενικές σημειώσεις:

a) Παρακαλούμε αποφύγετε τη φθορά και τη μόλυνση των εμπορευμάτων. Εάν είναι δυνατόν, παρακαλούμε να μας επιστρέψετε τα αγαθά στην αρχική συσκευασία με όλα τα εξαρτήματα και με όλα τα εξαρτήματα συσκευασίας. Εάν είναι απαραίτητο, χρησιμοποιήστε μια προστατευτική εξωτερική συσκευασία. Εάν δεν έχετε πλέον την αρχική συσκευασία, παρακαλούμε να εξασφαλίσετε επαρκή προστασία από ζημιές κατά τη μεταφορά με κατάλληλη συσκευασία.

b) Παρακαλούμε μην επιστρέφετε τα αγαθά σε εμάς για να τα παραλάβετε αν είναι δυνατόν.

c) Επισημαίνεται ότι τα προαναφερθέντα στοιχεία Α-Β δεν αποτελούν προϋπόθεση για την αποτελεσματική άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης.

Δείγμα εντύπου ακύρωσης (e-mail: info@e-altamira.gr)

Προς:
_

Διεύθυνση της αποθήκης για τις επιστροφές:

Magazyn Fotowoltaika (Αποθήκη)
Οδός Fabryczna 13
41-100 Siemianowice Śląskie, Πολωνία

Με την παρούσα ανακαλώ τη σύμβαση που έχω συνάψει για την αγορά των ακόλουθων αγαθών:

Παραγγέλθηκε στις / Παραλήφθηκε στις* ____________
Επώνυμο, όνομα:
Οδός:
ΤΚ, πόλη:

_______________, το __________


_____________________________
Υπογραφή

(*) Διαγράφεται κατά περίπτωση.

7. Πνευματικά δικαιώματα

7.1 Όλα τα λογότυπα, οι εικόνες και τα γραφικά τρίτων που εμφανίζονται αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων εταιρειών και υπόκεινται στα πνευματικά δικαιώματα των αντίστοιχων δικαιοπαρόχων. Όλες οι φωτογραφίες, τα λογότυπα, τα κείμενα, οι εκθέσεις, τα σενάρια και οι ρουτίνες προγραμματισμού που εμφανίζονται σε αυτές τις σελίδες, τα οποία είναι δικές μας αναπτύξεις ή έχουν εκπονηθεί από εμάς, δεν επιτρέπεται να αντιγραφούν ή να χρησιμοποιηθούν με άλλο τρόπο χωρίς τη συγκατάθεσή μας. Όλα τα δικαιώματα διατηρούνται.

8. Εφαρμοστέο δίκαιο

8.1 Για τη σύναψη και την εκτέλεση όλων των συμβάσεων εφαρμόζεται το πολωνικό δίκαιο. Αποκλείεται η εφαρμογή της Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για τις Συμβάσεις για τη Διεθνή Πώληση Αγαθών.

9. Ισχύς των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων

9.1 Με μια παραγγελία, γίνονται αποδεκτοί οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος. Σε περίπτωση που οποιαδήποτε διάταξη των παρόντων γενικών όρων και προϋποθέσεων, για οποιονδήποτε λόγο, είναι άκυρη, η ισχύς των υπόλοιπων διατάξεων δεν θίγεται

 

επάνω
×

VAT ID not verified in VIES!

Το κατάστημα είναι σε λειτουργία προβολής
Δείτε την πλήρη έκδοση του ιστότοπου
Sklep internetowy Shoper.pl