

Παρακάτω θα βρείτε τις απαντήσεις που έχουμε ετοιμάσει στις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις αγορές στο κατάστημά μας.
Κάντε κλικ στην ερώτηση που σας ενδιαφέρει:
- 1. Πώς μπορώ να ελέγξω τη διαθεσιμότητα των προϊόντων;
- 2. Πώς μπορώ να ελέγξω την κατάσταση μιας παραγγελίας;
- 3. Πόσο καιρό θα περιμένω το πακέτο;
- 4. Ποιες είναι οι μορφές παράδοσης;
- 5. Πόσο πληρώνω για τα έξοδα αποστολής;
- 6. Πώς πληρώνω την παραγγελία μου;
- 7. Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου αυτοπροσώπως;
- 8. Τι είναι τα εκπτωτικά κουπόνια;
- 9. Ποια είναι η λίστα επιθυμιών;
- 10. Μπορώ να λάβω τιμολόγιο ΦΠΑ;
- 11. Πώς μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου;
- 12. Έχω τοποθετήσει μια λανθασμένη παραγγελία. Πώς μπορώ να την ακυρώσω;
- 13. Τα προϊόντα που πωλούνται έχουν εγγύηση;
- 14. Έχω ένα πρόβλημα με ένα προϊόν που παρήγγειλα. Τι κάνω τώρα;
- 15. Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν που αγόρασα;
1. Πώς μπορώ να ελέγξω τη διαθεσιμότητα των προϊόντων;
Κάθε προϊόν έχει πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητά του στο κατάστημα:
- Αν ενδιαφέρεστε πολύ για αυτό το προϊόν, ενημερώστε μας μέσω email: info@e-altamira.gr ή μέσω τηλεφώνου: +48 725 777 559 +48 724 999 949
- Σε απόθεμα (Χαμηλό απόθεμα) - τα τελευταία τεμάχια ενός συγκεκριμένου προϊόντος, οπότε βιαστείτε με την αγορά σας!
- Σε απόθεμα (Μέση ποσότητα) - έχουμε τουλάχιστον δώδεκα αντίτυπα
- Σε απόθεμα (Μεγάλη ποσότητα) - έχουμε αρκετά προϊόντα σε απόθεμα για να χειριστούμε πολλαπλές παραγγελίες
- Διαθέσιμο κατόπιν αιτήματος - μπορούμε να προμηθευτούμε αυτό το προϊόν ειδικά για εσάς - επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email: info@e-altamira.gr ή μέσω τηλεφώνου: +48 725 777 559 +48 724 999 949
- Εκτιμώμενη παράδοση - το προϊόν θα είναι διαθέσιμο σύντομα
- Απόσυρση από την προσφορά - το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο στην προσφορά του καταστήματός μας
2. Πώς μπορώ να ελέγξω την κατάσταση μιας παραγγελίας;
Στέλνουμε πληροφορίες σχετικά με την πρόοδο της παραγγελίας σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Επίσης, αφού συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, θα έχετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις τρέχουσες και τις ήδη ολοκληρωμένες παραγγελίες σας: Κατάσταση, περιεχόμενο, παρεχόμενες διευθύνσεις κ.λπ.
3. Πόσο καιρό θα περιμένω το πακέτο;
Αμέσως μετά την παραγγελία σας, θα λάβετε επιβεβαίωση της παραγγελίας σας μέσω email. Θα σας κρατάμε ενήμερους για την πρόοδό μας.
Ημερομηνία παραλαβής του πακέτου = ημερομηνία προετοιμασίας της αποστολής + χρόνος παράδοσης
Η ημερομηνία αποστολής εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και την επιλεγμένη μέθοδο πληρωμής. Ο μεγαλύτερος χρόνος αποστολής είναι για πληρωμές μέσω τραπεζικού εμβάσματος, επειδή περιμένουμε να πιστωθεί η πληρωμή πριν την αποστολή. Οι υπόλοιπες μέθοδοι πληρωμής αποστέλλονται αμέσως.
» αναλυτική περιγραφή της εκτέλεσης της παραγγελίας
4. Ποιες είναι οι μορφές παράδοσης;
Η ταχύτερη και ασφαλέστερη: εταιρεία ταχυμεταφορών - Η παράδοση γίνεται από μια επαγγελματική εταιρεία ταχυμεταφορών, την Dachser Intelligent Logistics και την General Logistics Systems - GLS. Η επιλογή μιας εταιρείας ταχυμεταφορών σημαίνει ευκολία και τη βεβαιότητα ότι η παραγγελία σας θα παραδοθεί εγκαίρως και σε προσιτή τιμή. Θα λάβετε επίσης έναν σύνδεσμο προς μια σελίδα όπου μπορείτε να ελέγχετε συνεχώς τη θέση της αποστολής σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.
Ανάλογα με την ποσότητα και το βάρος των παραγγελθέντων προϊόντων, την επιλεγμένη μέθοδο πληρωμής και τις δικές σας προτιμήσεις, μπορείτε να επιλέξετε τη μέθοδο αποστολής που ταιριάζει στις ανάγκες σας.
» λεπτομερή περιγραφή των μορφών παράδοσης
5. Πόσο πληρώνω για τα έξοδα αποστολής;
Τα έξοδα αποστολής ποικίλλουν ανάλογα με τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής και τη μέθοδο αποστολής. Ένας πίνακας με τις μεθόδους και τις τιμές βρίσκεται στη σελίδα Τιμές παράδοσης. Σύνδεσμος παρακάτω.
» λεπτομερής τιμοκατάλογος παράδοσης
6. Πώς πληρώνω την παραγγελία μου;
Ανάλογα με την αξία της παραγγελίας, την επιλεγμένη μέθοδο αποστολής και τις δικές σας προτιμήσεις, μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:
- Τραπεζικό έμβασμα,
- Ηλεκτρονική πληρωμή (ηλεκτρονικό τραπεζικό έμβασμα).
» λεπτομερή περιγραφή των μεθόδων πληρωμής
7. Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου αυτοπροσώπως;
Δεν μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το προσωπικό σημείο παραλαβής. Αυτή η επιλογή δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμη. Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το θέμα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας σε έναν από τους τηλεφωνικούς μας αριθμούς ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
8. Τι είναι τα εκπτωτικά κουπόνια;
Σε πολλές προσφορές προσφέρουμε στους πελάτες μας εκπτωτικά κουπόνια. Έχουν τη μορφή κωδικών, οι οποίοι πρέπει να εισαχθούν στο καλάθι αγορών στο αντίστοιχα σημειωμένο πεδίο. Με τον τρόπο αυτό θα μετατραπεί το ποσό που πρέπει να καταβληθεί λαμβάνοντας υπόψη την έκπτωση.
Να θυμάστε ότι οι περισσότεροι εκπτωτικοί κωδικοί έχουν ημερομηνία λήξης. Μετά τη λήξη, ο εκπτωτικός κωδικός δεν είναι πλέον ενεργός - δεν οδηγεί στη χορήγηση συγκεκριμένης έκπτωσης.
9. Ποια είναι η λίστα επιθυμιών;
Η λίστα επιθυμιών είναι ένα μέρος όπου μπορείτε να προσθέσετε τα προϊόντα που εξετάζετε. Μόνο συνδεδεμένοι χρήστες έχουν πρόσβαση σε αυτή τη λειτουργία.
Αν διστάζετε να αγοράσετε ένα συγκεκριμένο προϊόν και έχετε λογαριασμό στο κατάστημά μας, συνδεθείτε και προσθέστε το προϊόν στη λίστα επιθυμιών σας. Τα προϊόντα στη λίστα επιθυμιών θα αποθηκευτούν για εσάς. Την επόμενη φορά που θα συνδεθείτε στο κατάστημα, θα βρείτε όλα τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει στη λίστα επιθυμιών σας. Μπορείτε πάντα να επιστρέψετε σε αυτά, να τα προσθέσετε στο καλάθι ή να τα αφαιρέσετε από τη λίστα επιθυμιών.
10. Μπορώ να λάβω τιμολόγιο ΦΠΑ;
Ναι, μπορείτε να λάβετε τιμολόγιο ΦΠΑ για τα προϊόντα που αγοράσατε από το κατάστημά μας. Για να το κάνετε αυτό, επιλέξτε την επιλογή "Εταιρεία" στη φόρμα με τα στοιχεία σας κατά την παραγγελία και καθορίστε τα στοιχεία του τιμολογίου. Οι πληροφορίες σχετικά με την ετοιμότητα λήψης τιμολογίου ΦΠΑ θα πρέπει να περιλαμβάνονται στις σημειώσεις (ενότητα "Πρόσθετες πληροφορίες"). Εάν η διεύθυνση παράδοσης διαφέρει από τα δεδομένα του τιμολογίου, ενεργοποιήστε την επιλογή "Άλλη διεύθυνση παράδοσης" στη φόρμα και καταχωρίστε τη διεύθυνση στην οποία θα πρέπει να αποσταλεί η παραγγελία.
Η ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου ΦΠΑ είναι η ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας σας. Η ημερομηνία αυτή δεν μπορεί να αλλάξει.
11. Πώς μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου;
Μπορείτε να αλλάξετε την παραγγελία σας μόνο μέχρι να μην πληρωθεί. Κατά τη στιγμή της αποστολής στην καθορισμένη διεύθυνση, η αλλαγή δεν είναι πλέον δυνατή. Για οποιαδήποτε αλλαγή στην παραγγελία σας (αλλαγή διεύθυνσης, προσθήκη προϊόντος στην παραγγελία, αλλαγή τρόπου πληρωμής ή παράδοσης) παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό - κατά προτίμηση τηλεφωνικά: +48 725 777 559 +48 724 999 949.
12. Έχω τοποθετήσει μια λανθασμένη παραγγελία. Πώς μπορώ να την ακυρώσω;
Μπορείτε να αλλάξετε την παραγγελία σας μόνο εφόσον δεν έχει ακόμη αποσταλεί. Κατά τη στιγμή της αποστολής στην καθορισμένη διεύθυνση, η αλλαγή δεν είναι πλέον δυνατή.
Για οποιαδήποτε αλλαγή στην παραγγελία σας (αλλαγή διεύθυνσης, προσθήκη προϊόντος στην παραγγελία, αλλαγή πληρωμής ή τρόπου παράδοσης) παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό - κατά προτίμηση τηλεφωνικά: +48 725 777 559 +48 724 999 949.
13. Τα προϊόντα που πωλούνται έχουν εγγύηση;
Ναι, τα προϊόντα που προσφέρονται στο κατάστημά μας έχουν εγγύηση κατασκευαστή που ισχύει στην Πολωνία για 1 έτος. Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με την περίοδο εγγύησης στην περιγραφή του προϊόντος και στις ιστοσελίδες του κατασκευαστή. Είναι σημαντικό να φυλάξετε την απόδειξη αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο) και την αρχική συσκευασία μέχρι το τέλος της περιόδου εγγύησης. Αυτή είναι η βάση για την υποβολή μιας αξίωσης.
14. Έχω ένα πρόβλημα με ένα προϊόν που παρήγγειλα. Τι κάνω τώρα;
Πριν από την παραλαβή του πακέτου, ελέγξτε το πάντα για ζημιές κατά τη μεταφορά. Εάν το πακέτο έχει εξωτερικά ορατή ζημιά, σας συμβουλεύουμε να αρνηθείτε να το αποδεχτείτε και στη συνέχεια να μας καλέσετε στο +48 725 777 559 +48 724 999 949 για να επικοινωνήσετε.
Αν θέλετε να διαμαρτυρηθείτε, βεβαιωθείτε αν το προϊόν πρέπει να διαφημιστεί στο κατάστημά μας ή στον κατασκευαστή. Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με αυτό το θέμα στην κάρτα εγγύησης, καθώς και στην περιγραφή του προϊόντος στην ιστοσελίδα μας ή στην ιστοσελίδα του κατασκευαστή.
» λεπτομερής διαδικασία καταγγελιών
15. Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν που αγόρασα;
Ναι, σύμφωνα με το νόμο της 2ας Μαρτίου 2000, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στο ηλεκτρονικό κατάστημα εντός 10 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας χωρίς να δώσετε καμία αιτιολογία. Ωστόσο, τα αγαθά δεν πρέπει να παρουσιάζουν σημάδια χρήσης, δεν πρέπει να είναι κατεστραμμένα και πρέπει να βρίσκονται στην αρχική συσκευασία με όλο το περιεχόμενο.